Sunday, April 6, 2014

Mengapa harus aku. . .??

Posted by Unknown
Assalamualaikum. . .

Mengapa harus aku yang menderita?
Mengapa harus aku yang menjadi mangsa?
Apakah aku tidak berhak berasa bahagia untuk menikmati erti persahabatan, erti cinta?
Bila terasa rindu, ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalm tidurku
Mengapa harus aku yang dipersalahkan?
Bukankah engkau yang selalu berpura-pura?
Apakah tidak ada sedikit pun perasaan bersalah kau padaku?
Tidak banyak yang aku ingin pinta daripada kau
Hanya kemaafan yang aku inginkan
Semoga kau berbahagia bersama si dia. . .

                                                                                                       created by,
                                                                                                                      nurulhuda







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Art_Zone Copyright © 2011 Design by SE | Ingin menempah? KLIK